De ISS heb ik vanmorgen 2uur nederlandse tijd zien overvliegen van zuid west naar het noord oosten. Wat scheert er achter de ISS aan? Of voor de ISS?

nou de licht puntjes die ik rond twee uur zag over vliegen leken op elkaar omdat ik ze zag met het blote oog.. Heb helaas geen telescoop.. Anders had het beter kunnen waarnemen.

Toegevoegd na 55 minuten:
ik woon in het zuiden van limburg. En de ISS is door spanje europa en langs frankrijk door zwitserland en duitsland over gevlogen, heb zelf nog een kompas gebruikt en het klopt.. Waarom zie ik twee puntjes?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

het kunnen 2 reflecterende platen van het ISS zijn die het zonlicht weerkaatsen.