Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wie verhuurt de maan ?

je hebt mensen die een stukje kopen.
maar aan wie betalen ze dat dan ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
777
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lol, da's mijn vraag :P

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ze betalen aan de eigenaar: het bedrijf Lunar Ambassy

Toegevoegd na 1 minuut:
De website van Dennis Hope vind je op:http://www.lunarembassy.com/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
De eigenaar! LOL!
Gebakken maanlucht!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dennis Hope beroepte zich op een oude Amerikaanse wet die zei dat je onontgonnen grond die niet in iemands bezit was kon claimen. Hij bedacht dat niemand de maan nog had geclaimd. Daarna verkocht hij met succes stukjes grond aan mensen die het idee hebben dat de maan wellicht ooit geexploreerd zal worden, waardoor hun stukje maan wellicht veel geld waard zou worden. Geen gebakken maanlucht dus, maar gebakken maangrond. Erg gebakken trouwens ook niet want op dit moment zijn alleen de donkere delen van de maan nog beschikbaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En dáár zit nou juist het water!!

Andere antwoorden (3)

Het maanmannetje natuurlijk!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aan mensen die knollen voor citroenen verkopen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aan oplichters. Je moet namelijk echt iets bezitten voor je dat kan verhuren. De maan is van niemand. Er is geen enkele wet die een persoon verbiedt van de maan te verhuren of te verkopen. Maar als die personen dat recht hebben, waarom zou je'r dan voor betalen?

Ik bezit bijvoorbeeld een tuin, maar zelfs die mag ik niet verder verhuren zonder de nodige papieren. En aangezien die papieren niet bestaan voor de maan, is de maan niet te koop (of te huur).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding