Het ISS houdt er straks mee op. Komt er iets voor in de plaats?

Toegevoegd na 23 minuten:
Ik bedoel het ISS, niet de space shuttle.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt gelijk, nou dan maar even nasa bellen ;-)

Het beste antwoord

Het 'leven" van de ISS is met vijf jaar verlengd en zal eindigen in 2020, daarna is er voorlopig niets nieuws gepland als ruimtestation, echter je mag er met zekerheid vanuit gaan dat er in de toekomst nieuwe ruimtestations zullen worden gebouwd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Het ISS houdt er niet mee op hoor.
Dat gekke vliegtuig van de NASA heeft laatst een laatste vlucht gemaakt, en is daarna terug gevlogen naar de aarde. Ik weet niet meer precies hoe dat vliegtuig heet, maar ze waren in ieder geval te oud ofzo, en nu gaan ze gewoon met raketten verder.

(heb ik begrepen tenminste)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Yep
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb honderd keer op het minnetje geklikt. Helaas telt er maar 1x. Maar dan weet je de intentie.
rose
12 jaar geleden
Ga toch fietsen... (----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------) Tel ze zelf maar na.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha
De ISS stop idd niet, die succes van de Nasa hebben eindelijk door dat die raket variant veel te duur en ouderwets is. Nu mag het bedrijfsleven het over nemen, er zijn al betere oplossingen, zo als een supersonisch vliegtuig die (omhoog gebracht door een normaal vliegtuig )verder het luchtledige en dus de ISS kan bereiken. Dit met meer vracht, tegen minder kosten.

Toegevoegd na 32 seconden:
succes is sukkels
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelfde als hierboven. Geen idee waar het over gaat. Min 10.000 omdat het antwoord identiek is aan het eerste, maar nog later gegeven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lekker ding!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klok ------------------------------------------------> Klepel
In 2020 houd het inderdaad op.
Men zal het wellicht dan in de oceaan doen belanden.
Andere stations zullen wellicht de taak overnemen.Sommigen zijn voor een permanent bewoond station op de maan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ook de aankondiging gelezen dat de ISS in 2020 de dampkring in gejaagd wordt.

Toch merkwaardig eigenlijk. Het ruimtestation is net een paar jaar helemaal up and running en heeft miljarden dollars gekost. Lekker kostenefficiënt.