Als de NASA een komeet ontdekt die op ramkoers naar de aarde vliegt, zouden zij dit bekend maken bij de bevolking?

Dus; zou de NASA een doemscenario rondbazuinen, of lekker laten gebeuren in onwetendheid?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, dat zouden ze melden. Geen twijfel over mogelijk. Om twee redenen:
1. Als ze het niet melden en later blijkt dat daardoor kostbare tijd verloren is gegaan, dan loopt NASA heel veel schade op.
2. Door het te melden zal NASA een veel groter budget krijgen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Ze zouden het nooit vertellen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk het niet, ik denk dat over het algemeen ze eerder gewoon dit stilletjes voorbij willen laten gaan dan (inter)nationale paniek willen zaaien.

Zou iig geen slimme actie zijn :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik hoop van niet.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waarschijnlijk wel. Omdat je toch niet 100% zeker weet of ie de aarde wel zal raken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
denk het niet , laten we vooral hopen dat het niet voor hoeft te komen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Of ze het vertellen weet ik niet, maar het komt wel uit omdat er veel meer amateurs zijn die onderzoeken doen en de NASA zal er wel voro zorgen dat de komeet van koers veranderd. Hoop ik ;)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
@Kbelg,

Ze zeggen het wel wanneer een komeet net langs de aarde gaan.

Denk zelf dat ze het nooit zullen zeggen.
Denk dat iedereen op de wereld z'n boeltje pakt, doet alles wat god verboden heeft en als het straks allemaal meevalt, is het 1 groot zooitje
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zouden ze niet doen, dan zou de hele wereld in 1 dag kapot gaan, regels doen er dan niet meer toe. orde is dan niet meer te handhaven.