De space shuttle maakt zijn laatste vlucht, hoe gaat Amerika nu verder?

Is er een nieuw programma?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij gaan ze gebruik maken van de Russische raketten. Doet Europa ook dacht ik.

Het beste antwoord

Rusland gaat voor het transport en bevoorrading zorgen. (oa André Kuiper)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Er zal ongetwijfeld wel weer een "verse"komen daar het ruimtevaart programma gewoon doorgaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Obama wil niet meer geld vrijmaken voor NASA (de Amerikaanse 'ruimteafdeling'), omdat dit gewoon teveel geld kost. Het is dus nog onduidelijk wat er nu gaat komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er staat als het goed is nog een STS-136 op de planning met Atlantis. Dit zal de echte laatste zijn...
Deze zal ergens in Juni vertrekken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze hopen een orionraket (zie link) maar of daar geld voor komt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De astronauten liften in het vervolg mee met de Russische ruimtevluchten, werd gisteren in het 8 uur journaal vermeld.