Ook volgens de theorie van Einstein zou je dan uitgetrokken worden als een soort lint .
Dat geldt al wanneer je de lichtsnelheid bereikt.
Je zou ook in vreemde tijden en op vreemde plaatsen terechtkomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Mensen gaan er vanuit dat je dan kan tijdreizen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan ben je in de toekomst
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mooie vraag, ik denk daar ook wel eens over na! Ik denk dat je dan terug in de tijd gaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is niet mogelijk sneller te gaan dan het licht.
Over als het dan toch lukt, zijn er de theorieen over terug gaan in de tijd e.d.
Interessant om een keer over na te denken (met name over de gevolgen als je dat zou kunnen, jezelf tegenkomen net voor je de lichtsnelheid overschrijdt). Daarna gewoon je eigen neerleggen bij het feit dat deze natuurlijke grens niet overschreden kan worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het punt is, het is en blijft een theorie. Ooit dacht men ook, naar de maan? Die grens kan dus echt niet overschreden worden. Misschien ooit, in de verre toekomst, blijkt dat deze theorie niet waar is/
Volgens Einstein zou je dan gewoon niet meer bestaan, volgens anderen ben je dan op elk mogelijk punt in het universum op hetzelfde moment.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Elk mogelijk punt kan in elk geval niet, want mocht je net iets sneller gaan dan het licht, betekend het niet dat je 100 miljoen lichtjaar zomaar aflegt
In theorie zal je dan door tijddilatatie terug in de tijd bewegen. Dit is echter praktisch niet mogelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is iets dat sneller kan gaan dan de snelheid van het licht en dat is de uitdijing van de ruimte zelf. Dit wordt genoemd kosmische inflatie.
Echter iets van materie bijv. een lichaam kan nooit sneller gaan dan het licht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is een wat als vraag