Globes zijn overal hetzelfde. Typisch is dat op sommige Australische wereldkaarten Australië en de Grote Oceaan in het midden zijn getekend.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alleen als je 'm omdraait.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De hardcore autraliers hebben inderdaad een kaart die gespiegeld is.

http://flourish.org/upsidedownmap/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Noord of Zuid maakt eigenlijk niet uit. Het is toeval dat kaarten maken op het noordelijk halfrond ontstond en daarom Noord bijna altijd boven zit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jammer van het flitslicht in het midden van de foto.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha goed man , ik wil er een. ;)
Nee.

Dan zou Australië ineens op het noordelijk halfrond liggen. Dat si net logisch want het noorden in Australië is in dezelfde richting als het noorden in Europa.

Toegevoegd op 24-06-2009 13:59:36
"si" moet natuurlijk "is" zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
You thank!
Nee, maar op de wereldkaart daar, staat Australie in het midden. Mijn lerares Aardrijkskunde van vroeger, was eens daar geweest en had als souvenir zo'n kaart meegenomen om te laten zien in de klas.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
HA HA
DE POSITIE VAN EEN LAND OP DE WERELD BOL BLIJFT TOCH ALTIJD HETZELFDE