Het zijn er 31 waarvan er minimaal 24 aan staan ook zullen er 4 zijn die een signaal geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Gps gebruikt 32 (bij opstart 24) verschillende satellieten die elk in een van de zes banen op 20.200 km hoogte cirkelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gek is dat op de Engelse Wikipedia waar ik net zat te lezen stond dat er 31 actieve satellieten zijn en 2 reserve.