Is het echt waar dat de afbeeldingen van mensen die met de poineers de ruimte ingestuurd zijn geen geslachts delen hebben?

ik hoorde dit laast op een feestje maar kan er niet veel over vinden

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Och jee, is het al net zo met de afbeeldingen in Egypte en de Romeinen, zijn die fundamentalisten dan nooit klaar??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik begrijp niet helemaal waar je het over hebt, ipzy!
Heb ik iets gemist?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de pioneer sondes ie hebben de buitenste planeten van ons zonnestelsel verkend en vliegen nu op weg naar ???Buiten het zonnestelsel.
Als tweede deel van hun hun missie bevaten zij informatie over de makers en waar zij vandaan komen.waaronder gegrafeerde afbeeldingen van een man en en een vrouw,nu gaat het verhaal dat die afgebeeld zijn zonder geslachts delen. ik ben benieuwd of dat waar is.het lijkt me zomaar waar.En absurd dat we al die moeite doen,en dan zo preuts zijn dat we ons zelf zonder geslachtdelen afbeelden want oh jee stel je voor ''what will the aiens think''
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@basmeyer de grieken&romeinen die deden er nooit zo moeilijk over die hielden wel van een stuk functioneel naakt als ik het goed heb

Het beste antwoord

Geslachtsdelen zijn wel te zien (niet tot in detail, maar toch).