Weet iemand waar ik de informatie kan terugvinden over UFO's en aanverwanten die Wikileaks naar buiten heeft gebracht?

Ik heb vernomen dat Wikileaks ook informatie zou hebben vrijgegeven die betrekking heeft op UFO's en eventueel aanverwante onderwerpen. Waar kan ik die terugvinden? Via de mirrors van Wikileaks vond ik het zelf niet onmiddelijk terug, dus ik zoek heel specifieke links.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
eee,man,
megacoole vraag!
daarom een punt voor je vraag.
zou t ook wel willen weten...= interessant om te weten of aliens bestaan en wat de regeringen achterhouden...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja van mijn ook!! Ik ben helemaal diep geinteresseerd in UFO's en denk dat er idd HEEL VEEL wordt achtergehouden door de diverse regeringsleiders...

Antwoorden (4)

Ze hebben idd zulke bestanden.
Maar volgens mij moeten die nog vrij komen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op 5 december waren ze nog 'unreleased' volgens de titel "UFO 'references' in unreleased cables: WikiLeaks" uit de bron.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Still unreleased.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk s op deze site,Karnie!
Wikileaks heeft al iets openbaar gemaakt over UFOs enzo.
ee,veel leesplezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cryofiel
13 jaar geleden
Eh - op die bron lees ik juist, dat Wikileaks nog NIETS heeft geopenbaard over UFO's. Dat moet nog gebeuren. De foto die in het artikel staat, komt van een oude trucagefilm uit 2007. Kortom, deze bron zegt eigenlijk helemaal niets.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou,maar die Assange van Wekileaks is dat wel vd week van plan om dus die docus vrij te geven.
Is toch hardstikke interessant of niet dan?
Stel je voor dat er inderdaad ook maar een klein deeltje waar is van waar al jarenlang over wordt gepraat en dat het dan niet langer * gezweef* is ofzo.
zou jij t dan niet vetcool vinbden als t toch zo was dat er van die dingen zijn + dus aliens ook?
Cryofiel
13 jaar geleden
Die documenten zullen nog worden vrijgegeven - dus op dit moment kunnen we er nog helemaal niets over zeggen. Maar goed, ALS straks zal blijken dat er tóch iets rondvliegt, en ALS dat 'iets' dan daadwerkelijk van buiten de aarde afkomstig is, dan hebben we natuurlijk met wereldschokkend nieuws te maken. Maar om eerlijk te zijn, geloof ik daar niet in. Stel dat we echt bezocht worden - *waarom* zou men dat geheim willen houden? En ALS men het al geheim wil houden: heb jij ooit gehoord van een geheim waar honderdduizenden mensen van op de hoogte zouden moeten zijn, en waar helemaal niets van naar buiten is gekomen? Dat heeft geen geheime groep ooit gepresteerd, dus ik denk dat dat ook nu niet het geval is. Maar goed, we wachten het rustig af.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon een goed antwoord, want het is wel weer waar man.. dus gewoon een plusje juist:)
Ben benieuwd naar die ''ufo'' informatie!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
eee,man! thx voor je positieve reactie!
ja,als t waar is,gaat Wikileaks t deze week nog laten uitlekken,over die docus met UFOs enzo.
Ben echt benieuwd of en wat ervan waar is weetje ;)
groeten,
Dennis
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben er zelf getuige van geweest. 10 juli 2010 rond 23.15 zag ik een groot object zonder licht of geluid. Het object vloog best wel snel. In een paar minuten was het object uit het zicht verdwenen.