Volgens internet overleveringen zou de Citarum rivier in West Java de meest vervuilde rivier zijn.
Maar ik geef de Ganges ook een kans

Toegevoegd na 7 minuten:
De meest schone????
Volgens andere internet overleveringen zouden dat riviertjes zijn van smeltwater op Antarctica

Ikke nie gezegd ....'t is gewoon van het internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De Ganges, die door India en Bangladesh stroomt is waarschijnlijk de meest vieze rivier ter wereld.

De rivier wordt werkelijk waar voor alles gebruikt, van baden en de was doen, tot het gebruik als toilet. Zelfs de doden worden in de rivier gegooid.

De meest schone rivier is moeilijker aan te wijzen. Verschillende landen claimen dat ze zeer schone rivieren hebben, maar welke rivier nou het schoonst is, is niet duidelijk.
13 jaar geleden
Het kwaliteit van het water in Noorwegen is van zeer goede kwaliteit. Of dit het beste water is weet ik niet, maar dat het heel goed is, is zeker.