Gezien de moeite die het kost om olie op 1500m diepte op zee te winnen, zal er best een behoorlijke hoeveelheid in het reservoir aanwezig zijn. Zolang er voldoende druk op staat, zal het ook blijven stromen. Dat kan zelfs tientallen jaren duren...
Het is alleen moeilijk (onmogelijk?) te zeggen, hoelang het precies duurt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zodra de laatste druppeltjes eruit komen! je moet weten hoeveel olie er grofweg inzit! hoeveel liter er per etmaal uit de lek in zee verdwijnt! En dan calculator erbij, en je hebt het antwoord! zonder dat je de volume weet kun je geen antwoord geven!