hoeveel kilometer is t van hier tot zuid-afrika

Toegevoegd na 12 minuten:
met hier bedoel ik nederland,zeg maar amsterdam..

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waar is hier?

Het beste antwoord

De afstand vanaf Nederland tot Zuid Afrika (Kaap Stad) is ca. 9600 km. Zie bron.

Toegevoegd na 12 minuten:
Ik heb met Google Earth de afstand Amsterdam-Kaapstad hemelsbreed opgemeten. Die afstand is precies 9631,06 kilometer. De website die ik had gevonden heeft dus best een nauwkeurige afstand weergegeven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Waar is hier, en waar in Zuid-Afrika wil je zijn?
Van noord Groningen naar zuid Limburg zijn al 360 km.
Zui-Afrika is zo'n 1500 km. van het ene tot het andere punt. Bij mij op de kaart is het ongeveer 16 cm. Bij een verhouding van 1 op 60.000.000, betekent dat ongeveer16x600 km. dat komt neer op 9600km.