De rivier begint in de Gangotri-gletsjer van het Himalayagebergte in de Indiase staat Uttarakhand, nabij de grens met Tibet.
SimonV
10 jaar geleden
De rivier begint op de Gangotri-gletsjer in de Indiase staat Uttarakhand, dichtbij de grens met de Chinese autonome regio Tibet. Hij stroomt van Gangotri-gletsjer, in de Indiaase staat Uttarakhand naar Golf van Bengalen, door de landen India en Bangladesch en is 2510 km lang

Toegevoegd na 3 dagen:
*in de himalaya
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
SimonV
10 jaar geleden
Er wordt om een gebergte gevraagd...