Natuurlijk, de exacte grootte van de Bermuda Driehoek is afhankelijk van wie je praat. De kleinste oppervlakte ooit gedefinieerd is minstens 500.000 vierkante mijl. Sommige mensen geloven dat de Bermuda Driehoek is zo groot als 1,5 miljoen vierkante mijl.
fremar
10 jaar geleden
De Bermuda Driehoek (ook wel bekend als Duivelsdriehoek) is een gebied in de Atlantische oceaan dat ruwweg wordt gevormd door de punten Miami, Bermuda, en Puerto Rico. Er wordt beweerd dat heel wat mensen, schepen en vliegtuigen op een mysterieuze manier in dit gebied zijn verdwenen. Hoeveel mensen dat zouden zijn hangt af van wie er telt en welk gebied in acht wordt genomen.
De grootte van de driehoek varieert van 1.250.000 vierkante kilometer tot drie keer die grootte, naar gelang de verbeelding van de auteur. Sommigen voegen namelijk de Azoren, Golf van Mexico en West-Indië toe aan de driehoek.
Amadea