Hoe vaak past Nederland in Rusland en in de stad Moskou?

Ik kan het nergens vinden ik hoop dat iemand een precies antwoord heeft..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
30.1K

Het beste antwoord

Rusland: 17.075.400 km2
Nederland: 41.543 km2

Nederland past dan 411 keer in Rusland

Moskou: 2.510 km2

Moskou past 16,5 keer in Nederland, of Nederland past 0,0604 keer in Moskou

Toegevoegd na 5 minuten:
Moskou heeft overigens op 1 Juli 2012 de officiele grens van de stad behoorlijk opgerekt. Daarvoor was de officiele oppervlakte van de stad 1000km2 en had het dus 41,5 keer in Nederland gepast. Het is dan ook maar de vraag hoe dichtbevolkt de buitenste regionen van de officiele stadgrenzen zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je puur kijkt naar de oppervlakte kan Nederland 457,735 keer in Rusland en 0,289 keer in Moskou.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Benieuwd welke cijfers je gebruikt hebt. Het eerste cijfer zit in de buurt maar het tweede slaat werkelijk nergens op.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De cijfers van de nederlandstalige wikipedia.
Excuses voor het nogal belangrijke typefoutje (0.02869)
Maar je hebt gelijk de oppervlakte van Moskou op wikipedia (nl) klopt gewoon niet meer. (hiet kon ik niks aan doen).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nederland :37.354 km²,Rusland:17.098.242 km, Moskou: 1.081 km². Heeft de Nederlandse wiki ook gelijk zijn betrouwbaarheid bewezen. :(
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De Nederlandse wiki loopt vaak wat achter inderdaad. Sowieso als je op internet gaat zoeken kom je allemaal verschillende getallen tegen over rusland maar het schommelt allemaal zo rond de 17miljoen km2 oftewel, achterlijk groot :)