Door een link bij een antwoord kwam ik laatst bij een leuke wetenschapssite terecht, kan iemand mij helpen?

Een (Australische?) man stelde een vraag aan studenten en al doende legde hij uit hoe iets zat, in dit geval hoe het komt dat de aarde draait. Bij GV vind ik het niet terug, wie weet wat ik bedoel??

Weet jij het antwoord?

/2500

zou dit m kunnen zijn ? http://www.goeievraag.nl/vraag/energie-aarde-draaien.156455 ik heb gewoon gezocht in het zoekbalkje: "hoe komt het dat de aarde draait?" zo kreeg ik een aantal voorbeelden van die vraag .... en kwam op deze terecht .... geen idee of dit is wat je zoekt .. maar in ieder geval zou je hetzelfde kunnen proberen als wat ik deed ;) veel succes ik hoop dat je vind wat je zoekt ;)

Ik kwam vorige week iets tegen in het weekblad Intermediair. Daar stonden meerdere populair wetenschappelijke videoblogs. Hieronder zowel de link naar de specifieke editie van Intermediair (pag 34 en 35) als de Khan Academy waar zeer veel video uitleggen staan.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100