Door een link bij een antwoord kwam ik laatst bij een leuke wetenschapssite terecht, kan iemand mij helpen?

Een (Australische?) man stelde een vraag aan studenten en al doende legde hij uit hoe iets zat, in dit geval hoe het komt dat de aarde draait. Bij GV vind ik het niet terug, wie weet wat ik bedoel??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Weet je ook niet meer bij welk soort vraag het was of welke rubriek en waar de link bij de vraag over ging?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Laiperd, als het wetenschapsforum bestaat uit engelstalige youtube filmpjes waar een antwoord gezocht wordt door studenten te interviewen in Australie, of Amerika, dan is dat wat ik zoek.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Pelle , zie de toelichting op mijn vraag
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, die heb ik gelezen maar het zou wel wat helpen als je je best doet om iets meer informatie te bedenken toch? Waar ging de vraag over, waar ging de link over, wat was het voor soort filmpje.... Je merkt zelf al dat we niet echt met antwoorden komen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@PelleDe vraag was hoe het komt dat de aarde blijft draaien. Bij een antwoord stond de link naar 1 filmpje van meerdere waarin een man antwoord laat geven op diezelfde vraag, na eerst enige studenten te hebben gevraagd of zij het wisten.
Zelf heb ik al gezocht op GV en op youtube. Ook heb ik gekeken bij mijn reacties op allerlei vragen.
Maar blijkbaar worden reacties zonder boe of ba door moderators verwijderd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk dit is al heel veel informatie, ik wil alleen nog weten hoe lang geleden het maximaal was.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Pelle 2 maanden max dat ik het gezien heb. Máár, het zou kunnen dat ik verder terug heb 'gebladerd' dus dat die vraag al langer geleden gesteld was.

Antwoorden (2)

zou dit m kunnen zijn ?

http://www.goeievraag.nl/vraag/energie-aarde-draaien.156455

ik heb gewoon gezocht in het zoekbalkje: "hoe komt het dat de aarde draait?"
zo kreeg ik een aantal voorbeelden van die vraag .... en kwam op deze terecht .... geen idee of dit is wat je zoekt .. maar in ieder geval zou je hetzelfde kunnen proberen als wat ik deed ;)

veel succes

ik hoop dat je vind wat je zoekt ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geen enkele link bij een van die vragen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
antwoorden*
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wat bedoel je Kinotje ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kinotje bedoelt dat ik om een link bij een antwoord vroeg. Dus helaas DLG aan je antwoord heb ik niets. Zelf heb ik al van alles via het zoekbalkje na gekeken. Maar dank voor de moeite.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik zie anders wél een link maar wil m best nog een keer geven. http://www.goeievraag.nl/vraag/energie-aarde-draaien.156455
en dan neem ik aan ... dat als dit de vraag was die je bedoelde, dat je hier ook die link zal kunnen vinden ;) succes :D
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@DLG, jammer, maar neen. De links verwijzen niet naar een wetenschapssite. Of ben ik degene die niet kan lezen...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
o ..... wat jammer :(
tja ... hopelijk ga je alsnog vinden wat je zoekt dan ...
ik heb mijn best gedaan.
en ik heb het graag gedaan, had alleen gehoopt dat je echt iets had aan mijn antwoord ...
Ik kwam vorige week iets tegen in het weekblad Intermediair. Daar stonden meerdere populair wetenschappelijke videoblogs. Hieronder zowel de link naar de specifieke editie van Intermediair (pag 34 en 35) als de Khan Academy waar zeer veel video uitleggen staan.