Van welke land is deze vlag?

het is een rode vlag met een groene ster erop. Ik kan het echt niet vinden op google of in atlassen dus ik stel de vraag maar.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Voor Afrikaanse landen moet je kijken bij de regio waaronder het land resorteert. Voor Marokko, want daar is die vlag van, is dat Noord Afrika.Eerlijk gezegd, denk ik dat de vraag een 'plagerijtje' is.

Het beste antwoord

De vlag van Marokko.

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik probeer er een illustratie va de vlag bij te zetten, maar deze verschijnt niet om een of andere duistere reden.

Toegevoegd na 46 minuten:
Hoe dan ook: de vlag is rood met een groene ster ;-)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De omschrijving doet mij denken aan de vlag van Marokko. Een foto zou handig zijn om het zeker te weten.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Helemaal juist