Het land zelf heeft één officiele vlag, maar elke streek zal daar ook wel een eigen vlag hebben, net als in Nederland ook elke provincie een eigen vlag heeft.

Toegevoegd na 1 minuut:
Oke, herstel, het land heeft zes vlaggen, die allemaal op elkaar lijken.

Zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_vlaggen_van_Portugal
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat er 6 vlaggen in de link staat heeft te maken met de FIAV codering, en zegt niet dat er 6 verschillende vlagen zijn. Er zijn er bij Portugal echter maar 2 verschillende, alleen de oorlogsvlag te land wijkt af (vierkant)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op zo'n manier moet je ook wel en enorme staatsschuld op- bouwen!