Hoeveel zou het ongeveer kosten om Cayman Brac te kopen?

Ik weet dat het een beetje een belachelijke vraag is maar ik houd van wegdromen x) Stel dat ik nou de lotto win dan zou ik dolgraag dit eiland willen kopen. Maar ik vraag me af of zelfs de lotto wel genoeg geld zou zijn...
Ik kan het op internet verder helaas nergens vinden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Niks is echt belachelijk maar soms spelen er zoveel andere factoren mee waardoor zo'n aankoop als particulier onmogelijk wordt gemaakt.

Cayman Brac behoort aan de UK toe en zelfs indien men jou langs alle kanten ter wille zou zijn en dus bereid zou zijn om jou dat eiland te verkopen dan zou dat bedrag volgens mij er één van meerdere miljarden Britse Ponden zijn.

Dus inderdaad, zelfs met het bemachtigen van de auro-million jackpot zou je er nauwelijks komen.

AnyWay.... Have Fun Any Way!

Toegevoegd na 2 minuten:
ik bedoel uiteraard euro-million ipv auro... als slaat die auro indirect alweer op goud dus het blijft in de jackpot - hahaha