Bedoel je waar je uitkomt als je door de hele aarde boort?

Dan komt je iets ten zuidoosten van Nieuw-Zeeland terecht:

http://www.antipodemap.com/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja natuurlijk bedoelt Tomvandot dat, je bent de eerste die er serieus op ingaat. Plus. Leuke link trouwens, kende um niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeer flauw allemaal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry, reactie was op het hiervoor staande antwoord ,ging iets mis :-
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt!

Andere antwoorden (4)

Dan kom je uit in de z.g. "Mantello Superiore".
Ook in West Vlaanderen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Nummer 3 op het plaatje hieronder.
Plaatje bij antwoord
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Huh?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De aardkorst is alleen de buitenste laag van de aarde. Als je daar doorheen boort, kom je dus uit in de Mantello Superiore. +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja als je de pure wetenschapper uit gaat hangen zal dat ongetwijfeld zo zijn. Als je "tussen de regels" kunt lezen, zou je direct snappen dat de vraagsteller op zoek is naar het antwoord van Frituurvet, niet naar het quasi-leuke antwoord van Escape.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niks de pure wetenschapper uithangen en quasi-leuk doen, gewoon lezen wat er staat. Het is duidelijk dat de vraagsteller iets anders bedoeld, maar dat maakt dit antwoord niet fout. Integendeel, strikt genomen is het zelfs het enige juiste antwoord.
escape
12 jaar geleden
Onzin. Hij vraagt waar hij uitkomt als hij dwars door de aardkorst boort. Die is maar ca. 30 km dik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doe niet zo flauw, beetje wijs zitten doen schiet niemand mee op.
Hoogstwaarschijnlijk in de oude steenkolenmijnen in Nederlands Limburg, alwaar je ontvangen wordt met hartelijke attitude en vlaai.

Als je nog verder boort, kom je hoogstwaarschijnlijk in de oceaan uit, omdat 70% van de aarde daar uit bestaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In Nieuw-Zeeland
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in lava....