Krijgen we nou véél meer regenachtige zomers en veel meer stormen en onweers met al die klimaatverwarming?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ee,bedankt man! ;) Is toch wel een goeie? groetjes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hee,ok man! bedankt..:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gebruiken jullie niet wat te vaak het woord man, man?

Het beste antwoord

Kort gezegd: De wolkenvorming hangt af van de zonneactiviteit.
Ik heb hier een stukje tekst gekopieerd en beneden te bron aangegeven.
"The number of cloud forming ions is affected by solar wind bursts. The solar wind bursts create a space charge differential in the ionosphere which in turn creates a potential difference. The global warming post 1994 correlates with solar wind bursts. The regions of the planet that warm also correlate with the regions that are most affected by the solar wind mechanism electroscavenging."
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok,jij ook bedankt voor je antwoord ;) groetjes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hey,het was écht megamoeilijk om een keuze te maken,maar dit is 'm dan tóch geworden: het beste antwoord!!

Andere antwoorden (1)

'ze' zeggen dat het in Nederland 2 graden warmer word door de klimaatverandering, misschien dat er dan meer warme lucht tegen koude lucht 'botst' waarvan het effect onweer is :) (mijn theorie xD)