Mochten de dijken doorbreken en Nederland vol water lopen, zijn er dan gebieden die droog blijven? Hoe ziet dat er dan uit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.5K

Het beste antwoord

Ja, zie de afbeelding maar.

Toegevoegd na 10 minuten:
Hier kun je zelf kijken hoever Nederland (en andere delen van de wereld) onder water komen te staan bij een verschillende stijging van het zeewater:

http://flood.firetree.net/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eerst zal het water (nadat de dijken doorbroken zijn) wel meer doorstromen naar het oosten. Pas na verloop van tijd trekt het water terug en krijg je het plaatje van noAnswer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wow, dan woon ik eindelijk dicht bij zee :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik neem aan dat als dit gebeurt, het wegennet wel een beetje veranderd wordt :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wow.. Indrukwekkend! Ik ben dan in ieder geval verdonken. Bedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben dan ook verzopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mocht het water 60 meter stijgen, dan hebben we altijd nog wat eilandjes wat we Nederland kunnen blijven noemen :) En een stukje Zuid-Limburg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
We're fucked...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoef k niet ver meer naar zee te rijden. Hehe. Waneer gaat het gebeuren;-)
Kimath
12 jaar geleden
Leuk plaatje, ik zie dat mijn huis dan ook weg zou zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan komt er een dik strand feest hier :p

Andere antwoorden (2)

Ja, grote delen van nederland blijven doorg. Alleen gebieden ten westenn van Utrecht, en een deel in het noorden worden nat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, de oostelijke helft van nederland blijft gewoon droog alleen word is er in het westen van dit land meer industrie en bestuur en word dit, naar mijn mening, vaak onterecht als belangrijker aangeschreven.