Hoevelaken is een plaats in de Gelderse Vallei met circa 10.000 inwoners. Hoevelaken valt onder de gemeente Nijkerk, in de Nederlandse provincie Gelderland
fremar
12 jaar geleden
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
volgens mij wel een antwoord.
10.000 ongeveer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ong. 10.000
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op 1 januari 2011: 8911 inwoners. (zie bron, statistische gegevens gemeente Nijkerk)

Toegevoegd na 14 minuten:
Volgens bovenstaande antwoorden zijn er momenteel dus 1089 Hoevelakenaren/Hoevelakenaressen zoek !