Die regels verschillen per school. Lees jullie leerlingenstatuut eens door en je bent er zo achter!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja dat mag gewoon, het is niet leuk, maar het mag. Heb ik vaak genoeg gehad... Ik heb zelfs een keer in dezelfde week een onverwacht S.O. gehad...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mijn school mag dat helaas wel, de docenten mogen alleen niet de week voor de SE/Proefwerk week een S.O. geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de meeste scholen mag dat, omdat er niet zulke diepe regels over zijn, kom je toch in opstand? Dan zal je school uiteindelijk toch gelijk krijgen.
Als ik geen zin heb in een so, dan kom ik gewoon niet..