Wat is een leuk onderwerp om een presentatie over te houden in het Engels?

Voor school een presentatie voor engels van 10 minuten.

Onderwerp waar het over moest gaan was 'American apparel and advertising', maar dat leek mij niet interessant.

Ik zoek iets anders leuks, bijvoorbeeld over Google, Apple, of iets anders met een commerciële insteek.

Alvast bedankt!

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

* Invloed van TV op het koopgedrag van jongeren * Sluikreclame * De macht van Google * De Marketingmethodes van Apple * De opkomst van webwinkels

MacDonald

'Microsoft'. Het ontstaan, de tekortkomingen, de voordelen enz. of besturingssystemen in het algemeen. Het ontstaan van de jeans of spijkerbroek. het meest gekochtte kledingstuk ter wereld momenteel en dan over met name Levis Strauss, de uitvinder. 'Nike', manufacturer, sponsor en meest bekende sportschoen. Toegevoegd na 10 uur: Oei, ik schrik er zelf van, gekochtte natuurlijk met een 't'. Typefoutje. Mijn laptop heeft soms een eigen wil!

bruce springsteen, madonna

Of misschien heb je net een interessante vakantie achter de rug waarover je kunt vertellen, met bv de cultuur van dat betreffende land

Over hoe reclames werken bij mensen en wat de truktjes en foefjes zijn van reclames.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100