Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik wil graag naar mijn vmbo de opleiding Particulier onderzoeker doen maar kan geen MBO vinden waar ik die opleiding kan volgen.?

Mijn nivo is VMBO Kader en zit in het 4de jaar bestaat er een school op opleidingscentrum waar ik deze opleiding kan volgen en mag het ook wettelijk om het daar te doen ?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Als je het zelf niet kunt vinden, kun je op je huidige school aan je decaan meer informatie vragen.
Hij/zij zou het moeten weten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Misschien is dit iets? Het is wel een particuliere opleiding, maar wellicht kun je er iets mee.

http://www.nob-opleidingen.nl/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Jazeker kan dat. Kijk maar eens op:
www.opleidingparticulieronderzoeker.nl.
Dat is een goed opleidingsinstituut met hele goede docenten. Zij geven de opleiding ook voor MBO studenten Particulier digitaal onderzoeker die ook het diploma particulier onderzoeker moeten halen.
Deze opleiding hoef je niet te volgen bij een MBO school, maar kan bij een gewone opleider.
Het is een pittige opleiding, maar als je goed studeert en je huiswerk maakt, lukt het zeker. Jouw niveau is dan echt wel voldoende. De opleiding duurt in het totaal een paar maanden, waarna je examen kan doen bij de SVPB.
Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing