Wat zijn de makkelijkste WO/universitaire studies die er zijn? en waar zijn deze te volgen?

welke worden over het algemeen als relatief makkelijk beschouwd?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6K

Antwoorden (3)

Ik denk talen.
13 jaar geleden
Het hangt natuurlijk ook af van wat je sterke/zwakke kanten zijn, maar ik denk dat een studie als geschiedenis (4 jaar universiteit) als 1 van de minder zware opleidingen gezien kan worden. Er komt geen wiskunde bij kijken, wat voor een hoop mensen vaak toch een struikelblok vormt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat Rechten tot de makkelijkste studies behoort. Te volgen in Utrecht, A'dam, Leiden, Nijmegen enz.