Volgens mij moet hij dan in het lijstje staan bij ib-groep.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je krijgt alleen studiefinanciering bij een voltijd of een duaal opleiding (werken en leren tegelijk)
Voor de meeste studies bij de LOI is dit niet het geval. Wel bij de volgende studies:

HBO Lerarenopleidingen
HBO Personeel en arbeid
LOI University opleiding Theologie.

Je moet wel onder de 30 zijn als je begint met de studie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het een particuliere opleiding is, die je bijvoorbeeld 1 avond in de week doet, krijg je geen stufi..

Kijk alsjeblieft wel eerst goed naar het contract voor je het tekent!!
Ik heb zoiets bij NCOI gedaan, en zit nu met een schuld van 5300 euro...