Vind er overleg plaats tussen het VAVO en je middelbare school?

Dus als je uitbesteed bent door je middelbare school aan het VAVO, wordt er dan nog gecommuniceerd tussen je oude middelbare school (die je opleiding aan het VAVO financieert) en het VAVO over je resultaten? Dus wordt het doorgegeven aan je oude middelbare school als je je diploma niet behaald hebt aan het VAVO en nog 1 jaar verder gaat eraan?

een jaar geleden

Antwoorden (1)

De constructie waar je naar verwijst hebben we bij mij op school ook wel eens gehad. De leerling blijft dan officieel ingeschreven op zijn/haar oude middelbare school en volgt de lessen aan de VAVO. In dit geval wordt er wel informatie uitgewisseld tussen de twee scholen.
een jaar geleden