slaag ik met een 4 voor wiskunde schoolexamen?

ik sta alles voldoende, heb zelfs 3 zevens. ik sta alleen onvoldoende voor wiskunde en dat is een 4,3. ik dacht iets gehoord te hebben dat je voor kernvakken geen 4 mag staan. of is dit voor je totale eindcijfer van het SE en CE? wat betekent dat ik het nog naar een 5 kan halen.

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
1.2K
nul1
2 jaar geleden
Welke opleiding doe je?
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
ik doe VWO

Antwoorden (1)

Voor het VWO geld inderdaad de kernvakkenregel.

De kernvakkenregel houdt in dat je voor de kernvakken (Engels, Nederlands en wiskunde) maximaal één 5 mag hebben en de eindcijfers van de andere twee kernvakken moeten minimaal een 6 zijn.
2 jaar geleden
Quidplura
2 jaar geleden
Als toevoeging: dit geldt voor je eindcijfers, dus combinatie SE/CSE