Welke en hoeveel Deelcertificaten vmbo TL staatsexamen heb ik nodig om te slagen?

Beste,

Ik heb een vraag met betrekking tot het halen van mijn diploma staatsexamen TL.

De volgende certificaten zijn binnen:

Rekenen 2F (DUO)
Rekenen 2F (IVIO)
Wiskunde (DUO)
Nederlands (DUO)
Maatschappijkunde (DUO)
Maatschappijleer (DUO)
Engels (DUO
ECONOMIE (DUO)

Zijn dit (rekeninghoudend met de aanpassingen door COVID dit jaar) genoeg certificaten om mijn VMBO-TL diploma te claimen?

Ik hoor het graag,

Robin

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
1.2K
ronron1212
2 jaar geleden
Je hebt je cijferlijsten nodig omdat te doen.

Antwoorden (1)

Zie https://duo.nl/particulier/vakkenpakket-voor-het-staatsexamen.jsp

Volgens mij mis ik het profielwerkstuk en de vakken uit het zogeheten vrije deel. De vakkenkeus hangt voor een deel samen met het profiel dat je kiest.
Computoon