Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan een docent op basis van de volgende reden puntenaftrek doen op een online toets?

Bij mij op school worden toetsen afgenomen in Learnbeat. Daar moest ik een toets in maken.
Ik heb tijdens de toets een tekst gedeelte uit de vraag gekopieerd zodat ik die lap tekst niet helemaal over hoef te typen. Echter krijgt de docent melding van fraude aangezien er gekopieerd en geplakt is. Er is bij hem echter geen melding binnengekomen dat ik van tabblad ben verandert. Kan de docent op basis van die melding punten aftrek doen?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Docenten krijgen wel vaker een melding als teksten volledig zijn gekopieerd. Zij kunnen de tekst bekijken om te zien wat er scheelt. Als ze erachter komen dat dit los staat van het gegeven antwoord, zullen ze er waarschijnlijk niets mee doen. Je moet wel een erg zure docent hebben die om deze reden puntenaftrek geeft.
(Lees meer...)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding