Vallen revalidatie-uren ook onder reïntegratie?

Ik heb sinds een paar weken revalidatie therapie bij dezelfde organisatie als waar ik werk. Werk momenteel 8 van de 14 uren aangezien ik sinds Januari in de ziektewet zit.
Nu heb ik op Dinsdag en Vrijdag revalidatie therapie( 4 uren totaal) waarop ik verder niet mag werken die dagen.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Het kan onderdeel zijn van je medische reintegratie, maar niet van reintegratie op je werkplek. Is het verstandig je werkgever zo veel medische info over jezelf te geven door werk en genezing te vermengen vraag ik mij af? Dit kan nl. ook weer tegen je gebruikt worden.