Tijdens mijn congé zou ik graag korte opdrachten doen in het buitenland. Zoals bv. gidsen. Weet iemand bij welke organisatie je daarvoor terecht kan?

Ik ben leerkracht en heb dus verlof tijdens de schoolvakanties.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

solliciteren bij reisbureaus zoals djoser

Toegevoegd na 23 seconden:
eeh dat is geen reisbureau, maar een organisatie
anneliez
13 jaar geleden
Je zou terecht kunnen bij buitenlandse VVV-kantoren oftewel de Tourist Information Office.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zegt dat je leerkracht bent, maar je hebt helaas niet vermeldt of je algemeen leerkracht aan de basisschool bent, of een speciaal vak op het voortgezet onderwijs geeft.

Ik weet dat de reisorganisatie SNP een aantal leraren in dienst heeft die in de vakantieperioden reizen begeleiden. Dit zijn meestal leraren aardrijkskunde, biologie of geschiedenis die ook expert zijn in de gebieden waar ze naar toe gezonden worden (en die gaan dan ook elk jaar naar dezelfde gebieden toe).