Wat verdien je ongeveer netto per maand, als je fulltime in de thuiszorg werkt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als gediplomeerde ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben me aan het orienteren, heb er nog niet veel over opgezocht.
Ik ben benieuwd naar de salariering, en ben aan het uitzoeken welke diploma's je moet of kunt halen.
Nogmaals: Het is voor mij nu vooral nog een fase van informatie inwinnen.
Welke diploma's kun je halen, in hoevere ben je dan verzorgende, etc.

Antwoorden (3)

Het is wel belangrijk skusme , om te vermelden in welke functie. Er zijn poetsdames in de thuiszorg en gediplomeerde verpleegsters en verplegers. Ik denk,dat daar nog al verschil in salariëring zit. Het zal schommelen tussen 1300 en 2000 euro vermoed ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor de info.
Dat hangt er heel erg vanaf wat voor soort werkzaamheden je verricht. Huishoudelijk, verzorgend, verplegend. Salariering ligt zo'n beetje tussen de 6 en 14 euro netto per uur. Dus reken maar uit met 40 uur per week.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja erg belangrijk om te weten welke functie je in de thuiszorg wilt betrekken. Aan elke functie hangt een loomschaal.
Hierbij de cao en de salarisschalen