Wat is het verschil tussen een BADGE & IDENTIFICATIEKAART van een bawakingsagent ?

Een IDENTIFICATIEKAART moet je aanvragen via de bewakingsonderneming voor wie je werkt.

En hoe zit dat met een BADGE ?
Hoe moet je een BADGE aanvragen ?
En is er een verschil tussen een BADGE & IDENTIFICATIEKAART van een bewakingsagent ?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Gaat dit over België?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ja dit gaat over België.

Antwoorden (1)

@Een Identivicatiekaart van iemand geeft puur persoonlijke informatie prijs.
Wie je bent, je 'personeelsnummer', je functie bv staan hierop vermeld. Zodat als je je ergens bij iemand thuis aanmeld en ...deze kaart gebruikt ter identificatie, duidelijk leesbaar is wie en wat je bent en of je inderdaad werkzaam bent bij dit bedrijf.

@Terwijl de Badge gewoonlijk de informatie prijs geeft over het bedrijf waarvoor je werkt.

Dat is het verschil, de ene persoonlijk voor jou en de andere is niet persoonlijk, maar gaat over het bedrijf.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Identificatiekaart voor bewakingsagenten
https://www.besafe.be/publicaties/de-identificatiekaart-voor-bewakingsagenten Badge van bedrijf
http://www.oognet.nl/heeft-u-al-een-badge/