Wie weet een gedicht waarmee je zenuwachtige mensen nog zenuwachtiger kunt maken?

Ik wil mijn ex-schoolgenoten voor hun profielwerkstukpresentaties veel geluk wensen: ik hoop dat met een tegenovergesteld gedicht te bereiken.

Deze presentaties zijn een belangrijk deel van hun eindcijfer. Gewoonlijk zijn er altijd een paar mensen die voor de presentatie luidkeels gaan roepen dat ze keizenuwachtig zijn, dat ze zeker weten gaan falen, etc.

Volgens mij zou het helpen als ik er een aantal om zulke uitspraken kan laten lachen > heeft iemand inspiratie om me te helpen met een dergelijk gedicht?

Toegevoegd na 6 uur:
DE UITEINDELIJKE VERSIE STAAT HIER, IN REACTIES

Dankjulliewel allemaal!

Weet jij het antwoord?

/2500

Daar sta je dan met een bek vol tanden, Eng he, al die mensen…krijg je al klamme handen? Oh jee, ga je ook nog trillen en beven, Waarschijnlijk haal je niet hoger dan een zeven. Je piest bijna in je broek en krijgt buikpijn, Oh wacht, misschien helpt een glaasje wijn (geef hem/haar een glaasje wijn ;) Nou, komt er nog wat van of hoe zit dat? Gister hoorde ik dat je nog zo’n grote bek had.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100