Krijg ik voor de maand december nog studiefinanciering als ik stop per 1 januari?

Ik heb mij uitgeschreven in Studielink per 1 januari 2021. In DUO moet ik ook de stopzetting doorgeven, ook per 1 januari 2021. Ik ga er dan wel vanuit dat ik voor deze maand nog studiefinanciering uit krijg betaald, aangezien ik ook nog voor deze maand collegegeld betaal.
Kan ik hier vanuit gaan, of zit ik verkeerd?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
2.2K
Utrecht
3 jaar geleden
Waarom zou je in december geen studiefinanciering meer krijgen? Welke logica volg je daarvoor?
Je hebt je uitgeschreven per 1 januari. Je betaald tot 1 januari en je krijgt betaald tot 1 januari.

Antwoorden (1)

Studiefinanciering wordt altijd achteraf betaald.
Dus de maand december krijg je nog betaalt op 22 december.

1 Januari 2021 stop je met de studie, sluit je de studie af.
Eind januari ontvang je dus geen studiefinanciering meer.