Welke heb je opleiding nodig om C++ en Python te leren?

Welke opleiding heb ik nodig om deze talen te kennen, en dan game gebied.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.1K
Griffin
3 jaar geleden
Je hebt geen vooropleiding nodig om C++ of Python te leren, je begint gewoon ermee, en verdiep je gaandeweg in de materie via tuts op Internet.

Antwoorden (1)

Hey Kans Kazan, ik ken voldoende programmeurs die helemaal geen IT opleiding hebben gevolgd. Zelf ben ik Python programmeur en ik heb geen IT opleiding gevolgd. Het helpt ook dat in deze branche er meer wordt gekeken naar wat je hebt gemaakt en kan dan naar een papiertje.

Wel zou ik willen dat ik dat had gevolgd, een gedegen opleiding geeft een goede basis, ik zou kijken naar een opleiding Hogere/Technische Informatica.

Maar, allereerst zou ik dit boek doorwerken: https://www.bol.com/nl/p/invent-your-own-computer-games-with-python-4e/9200000059233540/. En geef jezelf de tijd, je leert dit niet in een maand.

Groet,

Erik
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Bedankt voor je uitgebreide uitleg Erik!