wat kan je allemaal nog meer worden met een modeopleiding?

Ik wil misschien een modeopleiding volgen, maar ontwerpen en tekenen enzo staan me niet aan. Wat kan je nog meer bereiken met een modeopleiding behalve mode ontwerpen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Leerkracht mode worden en dat is het.

Antwoorden (1)

Persoonlijk had ik de vraag omgedraaid.

''Wat wil ik worden en welke opleiding is daarvoor nodig?''

Je geeft zelf al aan dat dingen in de mode je niet zo aanspreken, maar wil wel de opleiding volgen.

Echter is de keuze aan jezelf.

1. Je zou kunnen schrijven of praten in bladen of programmas over ontwikkelingen en trends.
2. Gardarobe bijhouden voor (vaak rijkere) mensen.
3. Adviseur aan stylisten / ontwerpers.

Vast nog veel meer!

Toegevoegd na 1 minuut:
Of stylist...