Hoe vind ik voor 1 september 2010 een stageplek op de marketingafdeling van een bedrijf dat mediaproducten publiceert?

Ik ben een 4e jaars student Media, Marketing & Publishing en heb nog geen leuke stageplek kunnen vinden. Ik kan goed met computers, internet omgaan. Ben gespecialiseerd in marketing.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (7)

Echt veel tijd heb je niet meer.
ik denk dat het het beste is dat je zoveel mogenlijk bedrijven gewoon opbelt. en gewoon vragen of ze nog stagiaires op dat gebied nodig hebben.
als dat niet lukt bij bedrijven die jij echt leuk vind, dan moet je toch genoegen nemen met een minder leuke plek. beter iets dan niets.
13 jaar geleden
Stuur alle bedrijven in jouw buurt een mailtje.

Veel bedrijven kunnen onbewust / bewust wel een stagiaire gebruiken. Voornamelijk marketing. Probeer het ook bij hele kleine bedrijven, je kunt een waardevolle toevoeging zijn aan een bedrijf die deze kennis nog niet in huis heeft
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik twitter zelf veel en zie vaak verzoeken voor retweet voorbij komen waar men óf op zoek is naar mensen óf naar werk/stage
Dus ik weet niet of je twittert...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aangezien je nog maar heel weinig tijd hebt moet je gewoon alle bedrijven bellen met jouw verhaal. Een mailtje sturen gaat veel te lang duren (vrije dag of je komt in de cc box binnen e.d. Misschien dat er mensen uit je linkedin netwerk werken bij bedrijven waar jij weer zou willen stagelopen. Die zou je kunnen benaderen. Maar 1 september is met de bij de wat grotere bedrijven gebruikelijke papierwinkel erg moeilijk. Ik weet niet waar je woont maar je zou het bij de ANWB (den haag) kunnen proberen. Zij geven meerdere tijdschriften en andere mediaproducten uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Informeer bij je school of zij nog wat weten. zoek een erkend leerbedrijf wat voor jouw opleiding geld. Inderdaad bellen lijkt me de beste optie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je hier al gekeken: mediastages.nl
13 jaar geleden
Kijk bij totalidentity en stuur een mail