in een vacature staat 2x 25 uur. wat betekent dit?

Ze hebben het overigens over 1 persoon in de vacature.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dat ze 2 personen zoeken voor elk 25 uur.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat blijkt ook wel: http://www.stichtingmooi.nl/pagina/vacatures Het gaat om een peuterspeelzaal en daar werk je vaak alleen de ochtend voor een paar uurtjes.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zal een duo baan zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee juist niet, want dan werk je allebei iets meer dan de helft van de dagen en samen fulltime, dus de één werkt vooral als de ander er niet is en je kunt elkaar vervangen. Zo werkt dat niet op een peuterspeelzaal.
Waarschijnlijk bedoel je op de vacature van stichting mooi. Hier zoeken ze kandidaten voor peuterspeelzaalleid(st)ers. Overigens werk je meer dan 25 uur per week. Dit om dat de peuterspeelzaal 7 weken per jaar gesloten is. En je hebt via de CAO recht op 5 weken vrij opneembare uren.

Als ik de vacature goed lees zoeken ze 2 personen.

Toegevoegd na 22 minuten:
Hou rekening mee, dat je voor 25 uur uitbetaald wordt, maar wel 40 uur per week bezig bent. omdat vooral in het begin je thuis ook aan het voorbereiden bent. Uit de roosters haal ik dat je minimaal 28 uur per week aanwezig dient te zijn.