Word ik van mijn opleiding gegooid?

ik heb nu 26 afwezigheid uren (en 156 gwn aanwezig) word ik nu eruit getrapt of kunnen zij me nu uitrappen ik zit op het MBO

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.2K
HannekeJanssen
3 jaar geleden
Die vraag kunnen wij hier niet zo beantwoorden. Je hebt zelf bij het begin van je opleiding een contract getekend / regels gekregen die gelden voor jouw opleiding. Daarin staat iets over hoeveel uur je aanwezig moet zijn? Als je minder uren aanwezig bent dan afgesproken kunnen ze je van de opleiding afgooien.
Ivana
3 jaar geleden
Niet trappen en niet gooien: verwijderen!
MarBet
3 jaar geleden
Zijn er al gesprekken over geweest? Met iemand van school of de leerplichtambtenaar? Ze trappen je vaak niet zomaar van school, maar proberen eerst met jou te achterhalen waarom het je niet lukt aanwezig te zijn. Er gaan sowieso waarschuwingen aan vooraf.

Antwoorden (1)

Dat is afhankelijk van de eisen die jouw opleiding stelt.