Kan je van 3 mavo naar 3 havo na de kerstvakantie?

Want ik heb namelijk goede cijfers (alleen maar 7 t/m 10) En vindt het te makkelijk, heb altijd mijn huiswerk in orde.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
2.4K
joro
3 jaar geleden
Ik verwacht het niet, wel naar 2 HAVO. Maar, waarom overleg je het niet op je school?
Inekez1
3 jaar geleden
Als je wil en mag overstappen, kun je dat beter zo snel mogelijk doen en niet pas in januari. Het is per school verschillend of het kan en of het mag. Overleg het met je mentor of decaan.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Oke, het mag volgensmij wel van mijn school want ze zeiden dat ze voor de kerstvakantie of na de kerstvakantie gingen kijken of je het te makkelijk, te moeilijk of gewoon goed vind. Maar ze zeiden alleen bij 'te moeilijk' van: "Dan ga je waarschijnlijk een lager niveau doen". Maar bij 'te makkelijk' zeiden ze niets, omdat toen de bel ging. Maar ik ga het zeker weten overleggen, want ik begin het echt saai te vinden.

Antwoorden (1)

Leerlingen kunnen tussentijds opstromen naar een hoger niveau of afstromen naar een lager niveau. Hiervoor gelden de regels die de school hier zelf voor heeft opgesteld. Je kan bij jouw school kijken met wie je ouders hiervoor contact kunnen opnemen.