zijn er bepaalde studies waar je het vak tekenen voor nodig hebt?

ik wil misschien fashion design gaan studeren maar ik weet niet zeker of je daar het vak tekenen voor nodig hebt en ik vraag me af of er nog andere studies zijn waar tekenen specifiek voor nodig is zodat ik weet wat voor andere dingen ik er misschien nog mee kan bereiken.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Nee, tekenen is voor geen enkele opleiding verplicht.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
crispy
3 jaar geleden
Ook niet voor opleidingen op de kunstacademie? Het zal dan niet 'tekenen' heten, maar CKV.