Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie weet er een leuk activiteit om op een feestje te doen, die geen kosten bedraagt?

Ik organiseer een reünie waarbij leerlingen, juffen en ouders weer bij elkaar komen na 2 jaar. De kleine school ging 2 jaar geleden ten onder en ik vond dat we elkaar weer eens moesten zien. Ik heb bijna alles al geregeld, behalve de activiteiten. Ik heb er al een paar op geschreven. Zo gaan we een quiz, speurtocht en spel doen; genaamd, Levendkwartet. Helaas vullen deze activiteiten de dag niet helemaal ik weet niet meer een optie om te doen. Het moet iets zijn dat leuk is voor jong en oud!

Alvast heel erg bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
740

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Levende mummy's maken door elkaar in te pakken met wc-papier binnen een bepaalde tijd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Heb ik een tijd terug ook gehad.Wij deden allemaal spelletjes die je vroeger op een kinderfeestje deed,zoals nagelpoepen en zakdoekje leggen.Was een geslaagde avond,hebben ontzettend veel lol gehad.Natuurlijk ook dankzij de alcohol.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
touwtrekken! en bij lekker weer... waterballonnen gooien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kleurwedstrijd, koekhappen, estafetterace zaklopen, tafel neerzetten met allerlei spelletjes, voetbalwedstrijd, sminken, mini soundmixshow...

Zorg ook dat je voldoende pauzes hebt om te praten en te eten. Dat vult de dag en anders wordt het misschien ook iets te druk. Misschien willen de ouders ook wat tijd om te kletsen en de kinderen vermaken zich waarschijnlijk al als je zorgt dat er wat spelletjes, kleurplaten en zo zijn. Daaromheen kun je dan een gezamenlijk programma bouwen en de dingen die je noemt lijken mij al heel geschikt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding