Is er een site of telefoonnummer waar ik terecht kan voor vragen over de rechten en plichten van de werkgever omtrent langdurig ziekteverzuim?

ook beantwoorden van reïntegratie vragen?

12 jaar geleden

Het beste antwoord

De hele wet poortwachter en alle handelingen die zowel werkgever als werknemer moeten doen staan op de site van het UWV.
Deze instantie controleert ook of aan de voorwaarden, zoals op hun site vermeld voldaan wordt. Anders krijgt je werkgever mogelijk een korting.
De link zet ik hieronder neer. Je kan ze trouwens ook bellen als je vragen hebt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Even voor de duidelijkheid. De wet verbetering poortwachter is de wet waarin aangegeven wordt welke verplichtingen er zijn van werkgever en werknemer met betrekking tot langdurig verzuim.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hiervoor kan je bij de vakbonden terecht.
12 jaar geleden
loginabcde
12 jaar geleden
en als je daar geen lid van bent
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan kan dat niet.