Is er een vakbond voor bloggers?

Als blogger loop je soms weleens ergens tegenaan op ofwel arbeidsrechtelijk gebied of ander gebied waarop belangenbehartiging nodig is. Is er een vakbond door deze beroepsgroep?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (1)

Vakbonden zijn er voor werknemers een blogger is een zelfstandige dus geen vakbond. Je zult dus een verzekering moeten afsluiten voor juridische diensten of er voor moeten sparen.
Een beroeps groep zoals bloggers zouden een branche vereniging kunnen oprichten maar dat kost erg veel geld.
ronron1212