Mag ik een 1 krijgen voor een toets als ik ziek was tijdens de toets/afsluiting?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Was je ziek thuis tijdens de toets, of heb je hem slecht ingevuld omdat je ziek was?
ronron1212
7 jaar geleden
Had je je wel ziekgemeld?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Voor het inhalen van een toets hebben scholen richtlijnen die bij de ouders bekend zijn.
http://www.stellamariscollege.nl/files/5413/9342/8080/Aanvraagformulier_inhalen_toetsen_bovenbouw.pdf

Antwoorden (1)

Ik neem aan dat er een mogelijkheid moet zijn om de toets in te halen. Als je dit niet doet, krijg je inderdaad een 1
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik mis in de vraag of de toets gemaakt en mislukt is, en er als reden zich ziek voelen wordt gegeven, of dat de toets niet gemaakt is omdat vragensteller zich ziek gemeld had.
In het laatste geval mag de toets inderdaad vaak ingehaald worden, iedere school heeft hier richtlijnen voor.
http://www.stellamariscollege.nl/files/5413/9342/8080/Aanvraagformulier_inhalen_toetsen_bovenbouw.pdf